Feelter- איסוף וניתוח מידע תבוני על מוצרים

8755

סמדר לנדאו רק רצתה לקנות מצלמה וחשבה שיהיה לה טוב אם מישהו היה מרכז לה ביקורות וחוות דעת מהרשתות החברתיות , כך נולדה "פילטר"   Feelter  . המערכת המתוקשבת שולפת את המידע מהמקורות השונים ( כל הרשתות החברתיות , כגון פייסבוק , טוויטר , לינקדין, פינטרסט ועוד ), מסננת ומנתחת אותו וקובעת  מפתח רלוונטיות , ואף "מבינה" מה הוא הסנטימנט בטקסטים ומעניקה לו ציון מספרי בהתאם ( מקור : שגיא כהן , ידיעות אחרונות) .

feelter-jpg-2-jpg-small

האלגוריתם שפיתח הסטארטאפ הישראלי יודע לזהות את המידע בעל הערך הרב ביותר לצד מידע מקיף, כדי לסייע ללקוחות הפוטנציאלים בקבלת ההחלטה של האם לרכוש את המוצר או לעבור למוצר מתחרה בקטגוריה.

ייחודה של הטכנולוגיה הוא לא באיסוף המידע והצגתו, שכן זה הוא רק החלק הראשון של התהליך. ״המערכת של  Feelter  יודעת לקרוא טקסטים, לנתח ולהבין את הסנטימנט – מה אומרת חוכמת ההמונים ביחס למוצר מסויים. היכולת לתת ציון מ-1 עד 100 על כל מוצר על בסיס כל מה שנכתב עליו בבלוגים, פורומים, רשתות חברתיות ואתרי ביקורות. המערכת האלגוריתמית של  Feelter יודעת לזהות מבין אלפי ועשרות אלפי חוות דעת ואזכורים על מוצרים מה המידע הכי חשוב ובעל ערך למי שמתלבט האם לרכוש מוצר, ולהציג את המידע הנ"ל בצמוד למוצר״.

Feelter  עובד כמו גוגל – לא משנה כמה מיליוני תוצאות תניב השאילתא שתזינו, חמש הראשונות הן המשמעותיות. האלגוריתם שפיתח הסטארטאפ הישראלי יודע לזהות את המידע בעל הערך הרב ביותר לצד מידע מקיף, כדי לסייע ללקוחות הפוטנציאלים בקבלת ההחלטה של האם לרכוש את המוצר או לעבור למוצר מתחרה בקטגוריה ( מקור : הילה חיימוביץ , גיקטיים) .

מקורות המידע

Feelter

שגיא כהן, ידיעות אחרונות, 31 לאוקטובר 2016

הילה חיימוביץ , אתר גיקטיים , 19 למרץ 2016 ( ביקורות אמינות על כל מוצר לפני קנייה, הכירו את Feelter | גיקטיים )

Feelter,  חברת הסטארטאפ הישראלית זכתה,בתחרות בינלאומית של סטראט-אפים …

feelter-jpg-4-start

 

·

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *