מה חדש בתחום החיפוש הויזואלי ?

13344

מזה שלוש שנים אנו מעדכנים כל חודש את הסקירה המקיפה שלנו על חיפוש ואיתור תמונות . זו הסקירה הנרחבת והמעמיקה ביותר בתחום החיפוש הויזואלי והיא משמשת כמה וכמה קורסים למידענות בישראל .

 בעדכון מס' 20 ( נובמבר 2015) נוסף פרק חשוב על החיפוש הויזואלי של פינטרסט . בפינטרס קיימים כיום  מעל חצי מיליארד תמונות איכותיות , כולן עם תיוג וסיווג.  להלן הפרק שנוסף לסקירה: 

הכל ויזואלי – גם החיפוש: כלי החיפוש הויזואלי החדש של פינטרסט

פינטרסט השיקה בתחילת החודש (8.11.15) כלי חיפוש ויזואלי חדש.

כלי חיפוש זה מאפשר לסמן תמונה או חלק ממנה, ולקבל תמונות דומות מבחינה ויזואלית, וכן מידע נוסף על הקטע המסומן, כמו איך הוא נקרא והיכן ניתן למצוא אותו ב"חיים האמיתיים". ניתן לסנן עוד את תוצאות החיפוש לפי נושאים המופיעים לצד התמונה לאחר סימונה. כלי זה מאפשר למעשה לחפש דברים שאנו אפילו לא יודעים איך קוראים להם, באמצעות מראם בלבד. כלי החיפוש קיים גם באפליקציה של פינטרסט לטלפונים ניידים.

הכפתור המיוחד מופיע בצד הימני עליון של התמונה ונותן לכם את האופציה לסמן רק חלק מסוים מתוך התמונה ולאחר מכן לבצע עליו חיפוש גרפי כפי שמודגם בסרטון. לאחר שיופיעו התוצאות למטה, תוכלו לצמצם אפילו עוד יותר את החיפוש לפי נושא מסוים וכך להגיע לפריט הספציפי אותו חיפשתם, לדעת איך קוראים לו ואיפה בדיוק הוא מיוצר.

אופן החיפוש הויזואלי כולל סרטון הדגמה מוצג כאן.

למידע נוסף על פינטרסט קראו כאן.

הסבר כיצד לחפש ויזואלית בפינטרסט :

נניח שראיתי תמונה מעניינת של מנורת שולחן בפינטרסט ואני מעוניין לחפש מנורות דומות או חלקים דומים במנורה . מקישים על הקצה הימני של התמונה/צילום ( סימנו במרקר צהוב) ואז מופיעים עשרות תמונות בעלות מאפיינים  דומים .

 

pinterest visual search 2015

מקור וקרדיט 1 

הדיווח בבלוג המקורי של פינטרסט 

פינטרסט משיקה חיפוש ויזואלי מיוחד |

 קישור ללוחות ההשראה של פינטרסט ( ניתן להירשם באמצעות פייסבוק , בקלות) 

לסקירה המלאה על חיפוש תמונות וחיפוש ויזואלי ( גרסה מס' 20) 

 

· ·

תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *