כלים לניהול מידע אישי וצוותי : איזה כיף להשתמש בKifi

11528

חיפוש מידע הפך בעשור האחרון לפשוט הרבה יותר מאשר במילניום הקודם, בעיקר בזכות מנוע החיפוש של גוגל. אתם יכולים לבחור כל נושא שתרצו, ובמספר הקלקלות לקבל הרים של מידע רלוונטי.

אולם, עדיין יש בעיה אחת מרכזית שפוגמת ביעילותו של מנוע החיפוש של גוגל והיא העדר האפשרות לחזור לעמוד/כתבה/סרטון שראינו בעבר בכל רגע שנבחר. אומנם, אנחנו יכולים לשמור תוצאות מסויימות בקטגוריית הסימניות, אך המקום בקטגוריה הזו מוגבל ולא מאפשר שמירה של כמות גדולה של תכנים וגם לא ניתן לסדר אותם תחת רשימות ומאפיינים שונים, כך שזה למעשה די דומה לחיפוש מחט בערמת שחת.

חברה ישראלית בשם "42" (רפרנס מהספר "מדריך הטרמפיסט לגלקסיה") פיתחה תוסף לדפדפן (זמין לכרום ולפיירפוקס) שאמור לפתור בדיוק את הבעיה הזו. התוסף שנקרא Kifi יוצר עבורכם ארכיון מסודר ונוח לשימוש של כל דף שבו ביקרתם ואתם מעוניינים לשמור לשימוש עתידי. כל הדפים השונים יופיעו לכם תחת תגיות שונות שיעזרו לכם להגיע בקלות לדף אותו אתם מחפשים.

התוסף עצמו פשוט מאוד לשימוש. בכל פעם שאתם מבקרים בדף חדש אותו אתם מעוניינים לשמור, פשוט ליחצו על הריבוע הקטן של Kifi שממוקם בפינה הימנית בתחתית המסך, מה שיפתח בפניכם 3 כפתורים שונים. לחיצה על הכפתור הכי ימני עליו כתוב "keep it" ישמור את העמוד כך שתוכלו להגיע אליו בכל רגע. אתם יכולים גם לבחור תגית מתאימה כך שתדעו כיצד לחזור אליו בקלות.

מקור וקרדיט :

פיתוח ישראלי חכם: כך תמצאו ברשת כל דבר שתחפשו ( אלון זליגמן)

kifi added

kifi my 2 large

 מדוע ויתרתי על יישומי ניהול המידע הקודמים שלי כל כך מהר ? 

אחרי יומיים עם KIFI  ויתרתי על DIGGO  , יישום בן 4 שנים לבניית מאגרי פריטי  מידע באינטרנט .

ניתן בקלות באמצעות KIFI להקים מאגר פריטי מידע אישי הסגור לקהל או להקים מאגר פריטי מידע ציבורי ( פתוח לעיני כל באינטרנט) .

באמצעות  KIFI המעבר בין ניהול מידע אישי לניהול מידע שיתופי הוא קל מאד ואינטואיטיבי

דוגמא ( לא שלי )

kifi small

 ניהול המידע שלי באמצעות KIFI הוא כל כך נוח וידידותי בהשוואה לכלי ניהול מידע אחרים בהם אני ואנשי תוכן אחרים בעולם משתמשים .

  תודה לאורן זאב וצוות הסטארט-אפ שהוכיחו שאפשר לפתח יישום מבריק לניהול מידע אישי וצוותי בדרך  אינטואיטיבית ומעוררת השראה .

 Kifi  של אורן זאב: כלי חיפוש שמוצא דברים שאהבתם – כלכליסט

Kifi • Connecting People with Knowledge

 דף העדכונים של KIFI בטוויטר

  קישור לרשת חברתית  יעודית Slack

באמצעות קישור אינטגרטיבי לרשת חברתית ייעודית  בשם  slack כל אחד מחברי הצוות העובד עם KIFI  יכול לכתוב (פרטי או פומבי) הצעות ורעיונות באופן מהיר, לשלוח קישורים, לשתף דוחות, להודיע הודעות וכן הלאה. ממש צ'אט לצרכי עבודה.

האינטגרציה שביצעו האנשים של אורן זאב עם SLACK  היא מעולה ומאפשרת להזרים פריטי מידע בין חברי הצוות ולנהל מאגר פריטי מידע שיתופי .

ראה גם :Kifi’ turns Bookmarking into Collective Learning

ראה גם :How is Kifi different from other link saving products? – Quora

Kifi – Connecting People with Knowledge – Chrome Web …

Setting up Kifi integration with Slack – on a Library level – .

Getting started with the Kifi Slack Integration – Kifi Support

Slack integration with Kifi on Vime

kifi logo 1

  העברת פריטי המידע מיישומים קודמים שלכם 

Importing from Delicious – Kifi Support

 

 התאמה למכשירים ניידים 

Kifi Mobile – Kifi Support

 

לתשומת לב : עדיין לא ויתרתי  על יישום המידע KEEP של גוגל 

· ·

תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *