Schooler- מערכת ליצירה והפצה של קורסים דיגיטליים

10718

Schooler היא מערכת ליצירה והפצה של קורסים דיגיטליים. המטרה של Schooler היא לאפשר למשתמשים , בשוק הארגוני עסקי לחלוק את הידע הייחודי שלהם עם העולם ולהפיק ממנו תועלת עסקית אמתית.

Schooler משולב באופן מלא עם מערכת רב מסר ומוצע בחינם ללקוחות של רב-מסר . מערכת Schooler  מצטיינת בפשטות התפעול והתוצאה היא מערכת ידידותית שמאפשרת להפיק קורס  בקלות יחסית ..

מערכת Schooler  יכולה לעזור בשני שלבים עיקריים של יצירת קורס דיגיטאלי: שלב בניית הקורס ושלב הפצת הקורס לעולם. הנה פירוט על שני השלבים האלה:

שלב בניית הקורס

הרעיון של Schooler הוא פשוט מאוד. אתם יוצרים את תוכן הגולמי של שיעורי הקורס וSchooler-  אורז לכם את הקורס על פי הצרכים שלכם.

כל קורס ב Schooler הוא פשוט אוסף של שיעורים. Schooler מאשר לכם ליצור תפריט ניווט עבור השיעורים כך שהתלמידים יוכלו לקבל תמונה מלאה של הקורס כולו ולעבור בקלות בין השיעורים שלו.

(אגב חווית התלמיד תהיה מיטבית גם במחשב וגם במובייל)

תוכן שיעורי הקורס יכול להיות באחד משלושה פורמטים:

  • פורמט וידאו (מן הסתם הנפוץ והיעיל ביותר)
  • פורמט PDF מיועד בעיקר להרחבה של תוכן הוידאו או למידע מאוד טכני
  • פורמט דף אינטרנט (מיועד בעיקר לערוך "סיור אינטרנטי" בדפים שלכם או בדפים של אחרים)

בנוסף אפשר להוסיף לכל שיעור גם תקציר טקסטואלי ולצרף דפי עבודה.

כל שנדרש הוא לקבוע את מסגרת השיעורים של הקורס ולאחר מכן להקליט את השיעורים (למשל באמצעות תוכנת Camtasia המצוינת), ואז לשלב בקלות את התכנים במערכת Schooler  .

מערכת Schooler יודעת כיום לשלב סרטוני וידאו של YouTube ושל Vimeo .

היתרון של YouTube שהיא מערכת חינמית ונגישה מאוד. היתרון של Vimeo הוא שאפשר למנוע צפייה בסרטונים מחוץ למסגרת הקורס.

שלב הפצת הקורס

מערכת Schooler מספקת כמה דרכים להפצת הקורסים שלכם:

  • Schooler מאפשרת הציע קורס בתשלום, קורס בהרשמה או קורס פתוח לחלוטין.
  • לגבי קורס בתשלום , Schooler מאפשרת לכם לקבוע את מחיר הקורס ולגבות את התשלום באמצעות PayPal הבינלאומית או קארדקום הישראלית.
  • הלקוחות שלכם ירצו לצפות בשיעור או שניים לפני שהם מחליטים לרכוש את הקורס או להירשם אליו Schooler מאפשרת לכם להגדיר לכל שיעור אם הוא שיעור פתוח לצפייה. כך כאשר לקוח פוטנציאלי מגיע לדף הקורס הוא יכול לראות את תוכן העניינים המלא ולצפות בשיעורים הפתוחים כדי להתרשם מהקורס ולקבל את ההחלטה הנכונה – לרכוש את הקורס!

חשיפה הדרגתית של תכני הקורס. לעיתים תעדיפו לחשוף את תכני הקורס בהדרגה לכל תלמיד בנפרד. למשל לחשוף שיעור חדש בקורס בכל שבוע. המערכת תאפשר לכם להגדיר את פרק הזמן המינימאלי שנדרש בין שיעור לשיעור ותפתח את השיעור לתלמיד רק כאשר הזמן לכך הגיע.

חיבור לרב מסר

המערכת תאפשר לכם להגדיר רשימה ברב מסר אליה יועברו פרטי התלמידים בקורס. כך תוכלו לשלוח לתלמידים מידע נוסף הצעות נוספות וכו'. כמו כן תוכלו להגדיר רשימה נוספת אליה יעוברו פרטי הקשר של אלו שהחלו את תהליך רכישת הקורס אבל לא בהכרח השלימו אתו. לאנשים אלה תוכלו לשלוח מסרים שמעודדים אותם להשלים את התהליך.

 מקור המידע

 למידע נוסף

· ·

תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *