יישומים מקוונים לארגון מידע דיגיטלי : Milanote לעומת  Google Keep

6259

בין עשרות היישומים המקוונים לארגון מידע בולט לטובה היישום החדש יחסית של Milanote המאפשר לארגן פיסות מידע דיגיטליות ללוח מידע מאורגן , הכולל גם הערות וקישורים.

במהותו דומה יישום ה- Milanote ליישום של גוגל קיפ (Google keep), כלומר, Google keep  שהפך להיות מסד רשימות מבוסס ענן, שנועד לאפשר למשתמשים לרשום הערות, תזכורות ומחשבות בצורה זמינה ונוחה, בדומה לשירות אחר – Evernote – שהאפליקציה שלו נחשבת לבולטת בתחום.

ב-Keep ניתן לא רק לרשום הערות, אלא גם לבנות רשימת "צ'ק ליסט", לכלול תמונות, לבצע מעקב על משימות ולהקליט הודעות קוליות. כל המידע נשמר ב-Google Drive, שירות הענן של גוגל, ומסונכרן לכל המכשירים הניידים של המשתמש.

ה- Milanote מאפשר לבצע את אותן פעולות של יצירת לוח מידע מקוון ומאורגן המורכב מקישורים , הערות , תמונות , הנחיות ותזכורות .

לכל פיסת מידע דיגיטלית ניתן לקבוע את המיקום בלוח המקוון, להצמיד אליה קישור חם וגם הערה בעברית.

מבחינת העברית ( RTL ) הוא עובד כראוי ומציג את העברית כראוי בהערות .

ניתן גם להעלות תמונות , להוסיף הערות בעברית ולקשור אותן לנושא הרלבנטי בלוח המקוון.

ארגון פיסות המידע : יישום ה- Milanote פשוט מאד מבחינת ארגון המידע . בוחרים את סוג המידע הדיגיטלי הנדרש , גוררים ללוח המקוון , מוסיפים הערה או תמונה וכדומה.

 בהשוואה Google keep יש ביישום ה- Milanote יותר גמישות במיקום פיסות המידע ובצירופים בין פיסות המידע ולכן מלאכת הרכבת פיסות המידע קלה וידידותית יותר . עם זאת, יש כרגע ליישום Google keep יתרון מבחינת חיפוש המידע ומבחינת קביעת תגיות נושא.

ל Milanote יש יתרון מסויים מבחינה חינוכית , שכן הוא מאפשר למורים להקים בקלות רבה לוח מקוון לכיתה , למקצוע או לנושא לימודי.

ההמלצה שלנו היא לא לוותר על שני היישומים , כי שניהם מתפתחים מבחינה טכנולוגית ומידענית כל הזמן .

 כתובת היישום של Milanote:

https://milanote.com

 מקור המידע לסקירה שלנו:

Milanote is the Evernote for  creatives

סרטון הדרכה בעברית שהכינה יונית צוק 

ראו גם :

כלים מתוקשבים לניהול מידע אישי : Google keep אחרי שנה

·

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *