שיפורים במערכת המתוקשבת של Google Classroom לבתי ספר , יוני 2018

5107

 השיפורים העיקריים במערכת Google Classroom הם אזור חדש במערכת המתוקשבת הנקרא עבודות כיתה (classwork)  שבו המורה יכול להעלות ולהציב מטלות לתלמידים .

אפשר לארגן את המטלות לפי נושאים או יחידות לימוד ( במקום האפשרות שהיתה עד כה לארגן זאת לפי תאריכים ). המיקום של אזור עבודות כיתה מופיע בצורה ברורה בראש העמוד של  Google Classroom

מקור

כמו כן, ניתן להציב באזור "עבודות הכיתה" ולהטמיע טפסי גוגל (Google Form ) כדי לייצור חידוני ידע/שאלוני ידע לתלמידים .

When you select "Create" in the new Classwork section you'll now see an option to make a quiz. And if your students are using school-managed Chromebooks, you'll be able to lock them into the quiz until they submit their final responses.

מקור

 רקע

Google Classroom  היא מערכת ניהול לימודית, שפותחה על ידי חברת גוגל.

האפליקציה משלבת את שירותי Google Drive ו- Google Docs. ניתן להזמין תלמידים לשיעורים על ידי קוד פרטי השייך למורה בלבד. האפליקציה מאפשרת למורים להפיץ תמונות, סרטונים ועבודות לשיעורי בית. לתלמידים יש אפשרות להגיב בלבד. על כל עבודה הנשלחת על ידי המורה, התלמיד מקבל ציון החוזר אליו באימייל.

המורים יכולים לעקוב אחרי ההתקדמות של התלמיד ולשלוח לו הערות על עבודותיו.

בחודש מרץ 2017, חברת גוגל הפיצה את האפליקציה לכל המשתמשים בעלי חשבון Gmail, ללא צורך בהרשמה לתוכנית. חודש לאחר מכן, אף אפשרה לכל המשתמשים לפתוח כיתה אישית משלהם.

למורים ישנה גישה לתת ציון "הערכה" למשימות המוגשות על ידי התלמיד. התלמיד מקבל את ציוניו באימייל עם ההערה של המורה. למורה ישנה אפשרות לתת לתלמידים להגיב למשימותיו, צורה זו מאפשרת לתלמיד לתקשר עם המורה ועם שאר תלמידו בכיתה.

  לאתר של מערכת גוגל קלאסרום 

 


כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *