לקראת הוראה מקוונת משולבת: דגם של מערך שיעור למורים להיסטוריה בארה"ב

14132

המעבר של מורים להיסטוריה בארה"ב להוראה מתוקשבת הולך ומתחזק בשנים האחרונות וגורמי הפיקוח החינוכי שם מעודדים מאד את המורים להיסטוריה לעבור להוראה מתוקשבת באינטרנט תוך ניצול פלטפורמות מתוקשבות חדשניות.

 מטרת מערך השיעור המקוון המוצע כאן היא להציע למורים להיסטוריה כיצד ללמד את פרק ההיסטוריה של תקופת הרנסנס ( כיתות ו'-ח')  בלמידה מתוקשבת מלאה.

כחלק מהיערכות נדרשים המורים להיסטוריה להירשם ל Collaborize למערכת המתוקשבת ( פלטפורמה שיתופית מקוונת חינמית) ולהעביר באמצעותה את השיעור המקוון

אחת מסביבות הלמידה המתוקשבות שזכתה לעניין רב ולשבחים בכינוס ISTE 2012 בסאן דייגו בארה"ב ( יוני 2012 ) היא הסביבה מתוקשבת ללמידה שיתופית Collaborize Classroom .

colloberrze 1

המערכת המתוקשבת נועדה לפרוץ מבחינה פדגוגית את גבולות הכיתה ע"י יצירת למידה שיתופית מקוונת פעילה ומאתגרת, מעורבות התלמידים בפעילויות מתוקשבות , מטלות מקוונות , חקר שיתופי של מקורות מידע ועוד פעילויות מקוונות משותפות .

על פי עדויות מורים ומנהלים בבתי ספר בארה"ב מערכת Collaborize Classroom מצליחה לייצור מעורבות עמוקה יותר של התלמידים בבתי הספר התיכוניים בהשוואה לפלטפורמות מתוקשבות אחרות.

 ראה גם :

moocli logo 1

פלטפורמה מתוקשבת חדשנית לקורסים מקוונים   –  עמית מירז MOOCLI

 Renaissance Men and Women: An Introduction to Discussion & Communication Strategies in an Online & Blended Environment

 How can my students join my Collaborize Classroom

Frequently Asked Questions About Collaborize Classroom

Collaborize Classrooms | Diary of a Public School Teacher!

 כלים מתוקשבים לניהול כיתה וירטואלית באינטרנט

הפלטפורמה המתוקשבת השיתופית החדשה ,אפריל 2013 Wikispaces Classroom

· ·

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *